maandag 24 september 2012

Maandag, 24 september. Naar de boomgaard !

                                              Vandaag trekken we naar de boomgaard.

                                                                               


Daniel toont fier zijn appelbomen.








De kleutertjes waren erg onder de indruk van de grote frigo's.
'Zo groot als ons klasje' zei Noah.
Yelco antwoordde dat hij thuis ook zo een frigo had !




                                                                                      
                               Het was de bedoeling om daarna bij mij thuis eventjes in de tuin te
                                      spelen en een koekje te eten en een drankje te drinken.
                               Het was echter afschuwelijk weer en daarbij was ik glad vergeten dat
                                      David naar de stomatoloog moest.
                                    Juf Tania had me dit deze morgen gemeld
                                 Ik was er met mijn hoofd niet bij, ik was namelijk al meer dan een
                                 uur op zoek naar mijn autosleutels... en daar kwam nog bij
                                                                          dat Juf Tania zo
                                            stilletjes sprak of was het mompelen....... Hahaha !!
                                                                                
                                 We konden nog eventjes naar mijn tuin, maar daarna moesten we al
                                                                       vlug  terug naar school!
                                     Ik heb de kleutertjes beloofd om een herfstwandeling te maken
                                       in het bosje in mijn straat als we rond het thema HERFST 
                                             werken ! Daarna rusten uit bij mij thuis. 
                                               






                                                                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten