vrijdag 7 december 2012

7 december


                                                              Christmasspirit

                                  Toen ik deze morgen in het kleuterblok kwam, merkte Juf Tania 
                                           fijntjes op, dat er nog dennenaalden in mijn haren hingen.....
                                                          

      





Voila, daar lag ik gisteren onder.....
heb hem nu terug versierd met 20 ballen minder welliswaar..
En wat denk je, had ik meelevende collega's...
...vroeg Juf Tania deze morgen hoe het met me was....
neen, ze proeste het uit....
en van Juf Inge kreeg ik
een hilarisch smsje van 'hihihaha...en met de mededeling
dat ik nog altijd een boom bij Steve kon kopen...',
ook Juf Annelies kon een glimlach niet onderdrukken.
En ik,ik stond bijna kreupel op school...




                                                                                  
                                                 Ons klasje is al helemaal versierd !
                                   Steve bracht me een prachtige boom, dankjewel !!
                                                  Gelukkig viel die niet over me heen ....
                                                                         











                                      
                                                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten