zaterdag 2 februari 2013

5 februari


                                                                 Nog 3 keer slapen !!!

                                                    Vandaag schilderen we een clown .



 Jorge neemt de opdracht heel letterlijk en 'hangt' zelf
de clown uit !



Sara, net terug van reis (uit Cubaruba zoals ze het zo leuk zegt) 
en mooi bruin, moet veel
werkjes inhalen, zegt ze zelf !
Hanne, is nog druk bezig en Daria's kunstwerk is klaar.



Prachtig !!!



Fleur is gek op Barbie's 'loveboat' en wou als eerste schilderen om zo vlug terug
met
de barbies te kunnen spelen.
Ondertussen maakte Noah een 'vakantieboot' voor de piraten .
 Ondertussen bracht Juf Tania een knettergek boek...
 
 
Een verhaal vol humor voor onze kleutertjes die nu toch wel
'een beetje' gek beginnen doen... carnaval nadert !
 
 
 
 
Juf Tania had ook 'vies' beeldmateriaal...
 
 
ja zij is de gekste van ons allemaal !
 
                                         En ik, ik werd bijna gek, want mijn kostuum is er
                                                                      nog steeds niet !
                                                        Eindelijk kreeg ik mailtje ....
                                                  probleempje met de verzending.
                                             Juf Tania wil me in dit akelig kostuum zien...
                                                                              
                                          wat ik natuurlijk...weiger, dus er zit niet anders op dan
                                                zelf met naald en draad aan de slag te gaan...

   
 
Na 4 uur te hebben genaaid.... op mijn manier..... is mijn kostuum
af....
of zoiets...
 
 
Ons Tania heeft al een idee voor volgend jaar carnaval..
(beetje vroeg, maar dan is ze er zeker van dat mijn kostuum op tijd zal
geleverd worden.... ik heb een jaar tijd..).
Iedereen in thema :  ' Kaartspel'...
natuurlijk is zij de koningin, wie anders, 
en toen ik vroeg wie ik dan wel mocht zijn
antwoordde ze onmiddellijk...
gij, gij zijt
'pijkenaas'.... of 'pijkenzot' of zoiets !
 
 
 
 
                                                                                         
                                                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten