maandag 26 mei 2014

Brasil !!! la...la...la...la...la...la...la...laaaaaaaa...

We zijn eindelijk toegekomen aan ons super-keitof-mega-formidabel-project.
!!! De Rode Duivels !!!
Wij hebben er alvast reuze veel zin in.


Wij gaan elke dag onze dag beginnen met de Brabançonne te zingen.
Vandaag oefenden we al eerst op welk is onze rechterarm en welke onze linkerarm.


  

Daarna werd een leuk cadeau in onze klas gebracht.
Ja ja... met de opbrengst van onze voetbalchocolaatjes zijn er twee heuse voetbalgoals gekocht voor de kleutertjes.
Zij konden hun geluk niet op wanneer ze dit te zien kregen.
Aan allen die onze chocolaatjes kochten, een dikke dank u wel.
 
De kleuters zingen spontaan!!
Brasil... La...la...la...la...la...la...la...laaaaaa...

Zo'n voetbalgoal steekt natuurlijk zichzelf niet in elkaar.
Met het plan in de hand gaan de kls er volledig voor.
Iedereen die kon helpen, zette zijn beste beentje voor.


Tadaaaaa!!!!!!


 Ook Ali en zijn mama en papa hebben goed opgelet!
Vandaag is er nog een match van de rode duivels.
Zij spelen vandaag nog in de oefeninterland tegen Luxemburg in de Genkse Cristal Arena.
Benieuwd wat dat gaat worden.
Ali gaf alvast een demonstratie voor Tibeau Courtois hoe hij de ballen moet tegenhouden vanavond.


 Juf Tania, die profiteert ervan om nog eens een balletje te schoppen en Ali zijn kunsten te testen.
Een aanloop nemen naar de bal was niet nodig, zo'n sportieve benen van al dat fietsen.
Wat een kracht op die bal.

 De kleuters werden er al helemaal door geïnspireerd en testen de nieuwe voetbalgoals uit tijdens de ochtendspeeltijd, en de middagspeeltijd en de namiddagspeeltijd, enz.



Ook in de klas van juf Annelies en juf Inge was er iets op til.
 Jules heeft de WK-koorst ook al te pakken.


Sportieve groetjes van onze kleutertjes


7 opmerkingen:

  1. Lieve Juf Kelly, ik mis mijn kleutertjes en ja hoor ik mis je ook ...:) ! Ik kijk er al naar uit om jullie te zien op 19 juni... IK hoor dat ons Tania niet is in te tomen... :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf Kelly, maak eens duidelijk aan Juf Tania dat ze niet met haar 'sloefkes' moet voetballen.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen voetbalschoenen staan .. bovendien ben ik zo'n sportief talent dat ik ook met 'sloefkes' aan kan scoren.
    A propos, zou ik niet beter meegaan als reserve naar Brazilië ?? Ok, ik begrijp niks van buitenspel - wie voelt zich geroepen om mij dat eens uit te leggen in mensentaal ??!!- en ik weet niet of mijn rug het houdt maar mits een goede kine beurt worden we zeker wereldkampioen !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lees je berichten, ik heb een link gestuurd met ALLE uitleg over het voetbalspel... en ja buitenspel staat er ook bij...xx

      Verwijderen
  4. misschien ook iets om te doen met de kleuters: in de post kun je postkaarten mee nemen om een boodschap of vraag op te stellen naar de rode duivels, deze kan je dan gratis opsturen naar de rode duivels... Wij hebben alvast eentje gestuurd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daisytje, ik heb er ons Tania 100 gegeven !! jaja, en ze had er nog niet genoeg... ik weet echt niet aan wie ze die allemaal zal versturen...als we horen dat de Rode Duivels een stalker hebben, weet ik van waar de wind komt....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kellytje, moet ik nu ook het Belgisch volkslied leren tegen 20 juni ?
    Dat van 'lalalalala' kan ik al.. xx

    BeantwoordenVerwijderen