zondag 29 juni 2014

Maandag, 30 juni

                                                                                     
   
                                       Volle voorbereiding voor mijn verjaardag morgen..
                                          
                                      Tot ik een  telefoontje krijg, 'of ik Tania DRINGEND
                                                           ergens wil oppikken..'
                                                     
                                                                         

St Tropez ?????


......
 Gelukkig na een lange rit terug thuis..
Vanaf nu hou ik Juf Tania goed in de gaten...
Ze gaat samen met mij supporteren voor Rode Duivels...
aan mij zal het niet liggen liggen !



En aan mijn dochtertjes ook niet !



XOXO

6 opmerkingen:

  1. St-Tropez ?? Niks van .. Wielsbeke - België !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja.... daar heb ik je inderdaad op de terugweg moeten afzetten.... en straks kom ik je er ophalen.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even geduld, ik ben druk in de weer met een dozeke punaises .. Juf Vera had nog restje liggen in voorraadkast .. Tot later !! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog een gelukkige verjaardag (al even voorbij)! ps: waar blijft de foto van Juf Kelly met de kleuters? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daisy, zoals je weet revalideer ik nog. Juf Kelly is de juf tot 30 juni... ik heb er ENKEL de foto's opgezet die ik of mijn dochter heeft genomen toen ik op bezoek was op school...de rest is aan Juf Kelly hé. Prettige vakantie, Anne

      Verwijderen
    2. Ik weet ook niet over welke foto's/activiteitjes je het hebt, ik was er niet hé. Anne

      Verwijderen