maandag 5 oktober 2015

Maandag en dinsdag, 6 oktober.

                                                                     Dierendag !!
                                                                       
                                                   Vandaag is het dierendag....
                                  Vandaag ook hebben we een extra dagje vrij... 
                              Die dag moet ik jammer genoeg gebruiken om een dagje in het 
                                                  ziekenhuis door te brengen...
                                                                       

                                   Mijn gewrichten zijn door de jaren niet meer zo goed..
                            dit is zacht uitgedrukt, en ik moet vandaag een kleine
                                       ingreep aan de knietjes ondergaan.. 
                               Ik vind het wel een beetje frappant dat mijn arts me nu juist
                                                op 'dierendag' opereert.... !
                                      Ook de sms van Juf Tania spookt
                                                  door mijn hoofd.. 
                                                                Ik citeer ..
                           'Niet erg hoor collegatje,  je ingreep .. jonge honden die te hard
                                                   springen hebben dit ook voor ..!'
                         Mijn dochtertjes zagen het positieve van de sms in, 
                      juf Tania vergeleek me met een jonge hond.. en geen oude hond ! 
                                                                         

                         Ik moet namelijk een athroscopie ondergaan... stukjes bot van mijn
                                           knieschijven zorgen daar voor pijn..
                                    Waarschijnlijk komt die slijtage aan de knieschijven door jaren
                                                           (bijna 20 jaar)
                                    achter ons Taniatje aan te hollen in de Tandem.
                              Maar, geen nood, morgen ben ik er terug, 
                                                           misschien wel met een krukje.

                                                                        


                                                   '

                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten