woensdag 2 december 2015

Donderdag, 10 december

                                                                           
 Verhaaltje
 


'Kerst bij Oma Fief' en terug was
daar de dikke kater 'Fluweel' die deze keer
voor de verrrassing zorgt !

Nieuwjaarsbrief.
Begint al aardig te lukken.




We knippen, prikken verder aan ons rendier.
Knutselen.
En dit is het resultaat.

                                     
                                       Juf Tania doorzoekt alle mappen naar het model van deze
                                                                 rendiertjes....  
                            Tegen betaling is het verkrijgbaar... ik heb er aan pattent op !
                                                                             

                                                                         
                                                                         
Anastazja is heel fier op
haar rendiertje !
Ze hielp me heel veel bij het aangeven
van de oogjes, de strik en de lijm !
Ze is pas in september uit Polen
aangekomen en past zich heel goed aan!
Ze begint al heel goed Nederlands
te praten.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het model gevonden, ik heb immers hetzelfde knutselboekje in mijn bezit .. niks patent dus !
    Toch een mooi resultaat !!

    BeantwoordenVerwijderen