dinsdag 26 april 2016

Woensdag en donderdag, 28 april

                                                           

We werken verder aan het geschenkje voor mama.


Versje
Bundel
Maken van kaartje.

Sorry geen foto's...vergeten..
De dag begon slecht...

en werd nog slechter...
en wel heel slecht ...

Toen ik een
bus groene glitterverf dan nog!!
op de grond kieperde... 
ze spatte uiteen op mijn broek en schoen...
Enkele weken geleden had ik dit ook voor, maar
met gewone verf, die waste eruit.
De glitteverf niet dus...
De volgende keer dat ik schilder met mijn
kleutertjes doe ik een 'overal' aan
en plastiek over mijn schoenen zoals bij de moordrecherche..


Maar voor ons arme juf Vera werd de dag heel slecht
ocharme !


Ze was betrokken bij een ongeval.
We wensen haar het allerbeste en veel beterschap en
hopen op niet veel schade aan zichzelf en aan
de auto.

Mijn kleutertjes en ik geven haar een
dikke zoen en wensen haar een spoedig herstel!
Donderdag. 
Verhaaltje over een beertje dat zijn mama
zo graag ziet !

                                         
                              Viyana heeft haar kroontje op, ze heeft een verrassing mee voor
                                                         juf en de kleutertjes !
                                                                     


                                                           Tekenen voor mama.
                                                             

                                                                           
                                           Geheim.. wat schilderen we voor mama...

                                                                       

                                             Viyana en haar mama hadden zo medelijden met me
                                           omdat ik gisteren alweer verf op mijn broek morste dat ze 
                                                 me troostte met cake en kinderchampagne.. zo lief !
                                                                       Dankjewel !!


     

       


                                                                      

Ook het versje werd ingeoefend !





 
Na de 'bewogen' dag van gisteren werd het een 'bewogen' speeltijd deze morgen...
Gelukkig was de speeltijd in de namiddag een stuk leuker..
Af en toe zitten er 'kapers op de kust' die
op een fietsje rijden van een ander keutertje..
Lou heeft er iets op gevonden..
als ze eventjes wil zitten, zet ze haar fietsje
gewoon dicht bij haar op de schoot !
Dat verdient toch een koekje ..


Niet vergeten, morgen is er zwemmen !
Super leuk met Juf Ilse en juf Lien
Prettig weekend en tot maandag !


4 opmerkingen:

  1. Tuurlijk was de speeltijd tijdens de namiddag leuker .. ik was immers terug van het clb-bezoek (lees : medisch onderzoek)
    Zou ik dan toch onmisbaar zijn ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn beiden onmisbaar!!😺😺😺😺😺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lou is een echte Tandemtrapper : ze houdt van haar fiets ! :-)
    Wij worden in de toekomst beslist de beste maatjes.

    BeantwoordenVerwijderen