vrijdag 26 augustus 2016

8 augustus.

                                                                    
                                                      Nog steeds in vakantiestemming...

                              
                                                                      

                                     De vakantie zit er al voor de helft op en ik moet zeggen
                                           het was een 'rare' vakantie. 
                       Mijn tanteke waar ik al enkele jaren voor zorgde overleed toen we op vakantie    
                                             waren en als klap op de vuurpijl logeerden we in Nice, op de       
                                                Promenade, dus een dubbel gevoel !
                                                                
               Ik ben al een tijdje bezig om alle 'papperassen' voor het nieuwe schooljaar
                   in orde te brengen en wou ook mijn klasje klaarzetten.
                  Ons bezige bij Tania, verzekerde me bij hoog en bij laag dat mijn klasje
                                                was gepoetst!
                                 Ik trok dan ook naar Eeklo met pak en zak om alles in de
                              klas af te wassen en klaar te zetten voor 1 september.
                        Mijn Lucje was gaan fietsen en zou tegen 11u3O komen om me te helpen
                                             met de zware kastjes en tafels...
                             Ons Tania is een vrouw van haar woord, dus geloofde ik 
                                                    haar dan ook op haar woord..... !      
                                                                         Maar.............
                                               De klas was nog NIET gepoetst..
                              Ons Tania heeft duidelijk sterkere glazen in haar bril nodig !
                        Geen nood, ik keek heel triestig, wreef eens over mijn kunstheupen en
                               pijnlijke knietje en ja hoor, het schuldgevoel van ons Taniatje 
                                                               kwam te boven  !
                                           Ze begon dan ook ijverig met water te gooien...

                                               



en dit met de glimlach !


                                                                
                                            Ze bleef maar schrobben tot alles blonk !




Ik was meer dan tevreden ... !
Tot slot een selfie...!




        
                                                                 
                            Mijn klasje is perfect in orde, dus nu kan ik nog enkele dagen genieten van
                                                                     het mooie weer...
              


                                                         
                                        Je weet maar nooit wie je in Knokke tegenkomt...
                                                                   

2 opmerkingen:

  1. Madre!!! Shame on you..�� Nathalie en Justine ����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kon ik weten dat de poetsbeurt op zich liet wachten. Ik was immers mijn bril kwijt(wekenlang). Intussen heb ik die terug, lag op zolder tussen de themadozen. Nu heb ik weer een klare kijk op het leven.

    BeantwoordenVerwijderen