dinsdag 12 maart 2013

12 maart

     

                      SNEEUW...SNEEUW...SNEEUW....


 
Heel vroeg uit de veren.... want ik woon  'in het hol van Pluto' en
er ligt een pak sneeuw.... en zoals altijd .... bereiken de strooidiensten mijn dorpje
niet of tegen de avond.....
Ik ben ook nog van dienst..... als chauffeur... zelf voorgesteld.
 
Juf Tania sakkerde.... ze had al 2 keer kennisgemaakt met 'den tarmac' en haar
paraplu moest eraan geloven..
Als een volleerde Mary Poppins stond ze te wachten aan de kant van de weg...
maar ze zag me niet.... ondanks mijn getromp en gezwaai, neen ze zag me niet.
Ik was dan ook 'incognito', ik reed met het wagentje van mijn dochtertjes
en was dit vergeten zeggen aan Juf Tania.
Eindelijk spotte ze me en hopte ze in mijn karretje...
sakkerend dat het  :
1. koud was.
2. er veel sneeuw lag.
3. haar derrière pijn deed.
4. het veel te warm was in mijn auto.
5. mijn muziek raar was en te luid stond.
6. haar paraplu kapot was.
En als klap op de vuurpijl....
ze zou verhuizen naar de Provence !
Voila, 'een vrolijke ochtend met Juf Tania'
hahahaha !!!
 
 
 
           
 
 
Yari verwent alle juffen met een overheerlijke chocoladetaart !
Dankjewel !
 
 
 


Vandaag werken we verder aan onze paasbundel en knippen de kleutertjes
die er zin in hebben een kip om in de paastak te hangen.
Je zou eerder denken dat er rendieren moeten worden geknipt...




Tijdens de speeltijd wordt er buiten in de sneeuw gestoeid.
                                                                         
                                                    

                                                          Dolle pret !
                                                                  



                                                                         




Geen opmerkingen:

Een reactie posten