woensdag 6 maart 2013

6 maart


                                             Klusjesdag  

                                                  

                                Geert en Annelies....leggen alles zorgvuldig klaar...


                                                                 Voorbereidend werk...
                                                            Onder leiding van Juf Tania

 
 Juf Inge assisteert.
 

                                                                        

                                                    Juf Inge, ons klunsje van dienst
                                        steeds laat ze alles vallen, gevolgd door een reeks krachttermen !!
                                  Normaal is dit voor mij weggelegd, maar ik was nog op onderzoek in
                                                                 het ziekenhuis.

 

                                   Juf Annelies blijft maar de banken afschuren.
                                                                   
                             
                               Juf Tania, klimt  en plakt dat het een lieve lust is en..
                                zit mijn collegatjes fel achter hun vodden om door te
                                                             werken!
                                                                      

                                        Gerda, goedgemutst al de ruiten aan het wassen !
                                                                       

                                        Juf Saskia ook heel handig in het behangen....
                                             ik kan alleen maar toekijken vol bewondering.
                                                                               

        

                        Juf Annelies, doodmoe en vol stof van het afschuren van de banken.
                                                                     

 Juf Nicole, anders heel lief en meegaand heeft echt sterallures vandaag.... 
 we mogen geen foto's nemen van haar schoenen...
 geen frontale foto's van haar gezicht en eigenlijk geen foto's van haar achterkant....
is me toch gelukt !
Zoals het een diva betaamt draaide ze zich demonstratief om !
Ze verniste in haar eentje al de banken !!


                                                                           



                              Juf Stéphanie en ik kregen de opdracht om foto's in te lijsten...
                                  dan konden we niet veel fout doen... zei Juf Tania !!
                                                                        

                                 Ik kreeg ondertussen reuzehonger, want ik had nog geen ontbijt gehad.

                                                                                
                                         Juf Annelies en Juf Inge, in hippe duivemelkers-outfit, in overleg.

 

                                           Fier toont Juf Inge haar gebreide wantjes. Ze is er de hele 
                                              winter mee zoet geweest... en de winter duurde erg lang !
                                                   Ze stelde voor om er ook voor Juf Saskia te breien, maar deze
                                                                           bedankte fijntjes.....
 
                                                                           

                                                             Werken, werken, werken.....
                                                                          




                                                                    
Ik vind het prachtig ! Mooi rood !
Ik ben fier op mijn hardwerkende collega's !!
 
                                                              Het kleuterteam !
                                                                    

                               Als je je afvraagt, waarom Juf Nicole, zich probeert te verstoppen...
                                     wel, ze had prachtige 'sloefkes' aan van Zalando !
                    Tevergeefs probeerde ik er een foto van te nemen, maar vinnig als 
                                                                       ons  Nicole  nog is,     
                                   (en ik niet meer zo... mijn heupje weet je), ontglipte ze me steeds.
                          Toen ik haar bijna te pakken kreeg om een foto van haar schoeisel te
                                    nemen zei ze : 'Bak je een ei !', de logica ontsnapt me daarvan..
                                     waarschijnlijk iets dat ze in Eeklo vaak zeggen.....
                                                                                  
                                                             

 
Dank je wel collega's ... voor al jullie werk !!!
Jullie hebben al het werk gedaan, eerlijksheidshalve voeg ik eraan toe,
dat ik eigenlijk toekeek !!!!
Jullie zijn schatten!
 Het was een fijne, gezellige, ontspannende  morgen ..
 
 
 
 
                                                                              

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten