zondag 19 oktober 2014

Donderdag, 23 oktober


                                                                               

                                                   Heksenfeestje !!!




Eerst gaan we naar de bib : kennismaking.

Verhaaltje Sneeuwwitje, deel 2.
De kleutertjes zijn er gek op !


Daarna start het heksenfeestje !
Alle heksjes, spookjes, griezels zijn paraat !




Puzzelende heksjes....





Heksjes die doktertje spelen..
als dat maar goed komt...



Nog puzzelende heksjes.



Vampier Dinozzo wordt ridder..Matteo kijkt toe.




Ylana en Victor, goede maatjes.

Juf Kelly... 
de Opperheks ... :)
Bedankt om me te helpen !


Lekkere frietjes !















Ik was heel blij dat Juf Kelly een handje mocht toesteken.
Het was een moeilijke dag voor me..!
De zoon van mijn vriendin en heel goede vriend van mijn dochtertjes
werd begraven.... 24 jaar !
Mijn Lucje en mijn dochtertjes waren erbij op de begrafenis..
ik kon jammer genoeg niet...!
Maar mijn gedachten waren steeds bij hen.
Ik had een hele triestige dag en heb me dan ook niet verkleed.
Maar mijn kleutertjes waren schatjes..
en hadden de grootste pret als heksje.. als griezel.. 
als vampier...
Na school had ik dan nog 'oudercontact op uitnodiging'.
Ik wens jullie nog een hele leuke herfstvakantie.
Juf Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten