zondag 19 oktober 2014

Maandag en dinsdag, 21 oktober.

                                                                             
                                              Vandaag heb ik normaal gezien een uurtje vrij....
                                            mijn kleutertjes gaan dan turnen bij Juf Annelies.
                                             Dit schooljaar echter is er van vrij uurtje weinig sprake,..
                                                                overleg.. overleg...  zieke juffen...
                                                              Juf Annelies is ziek,  ocharme.
                                                                       Veel beterschap !
                                                  Toen ik in bad zat, kreeg ik een dringende
                                              sms van Juf Tania dat Annelies ziek was.
                                                       Ik had nog juist tijd om mij aan te kleden..
                                                              en naar Eeklo te tuffen.
                                  
                                                         
                                               

Deze week werken we aan een nieuw bundeltjes, 
en werken we onze herfstdoos af.
Op verzoek van de kleutertjes breng ik alles van Sneeuwwitje mee.. 
kleedjes,
kabouters, huisje, heks..
en we werken het sprookje uit.


Vandaag 'Heksenverhaaltjes'


Caithlyn koos voor Trixie, de heksenpoes met een wit pootje.

Elise koos voor 'Heksje met hoogtevrees'.



Blaadjes vegen.. Matteo samen met Sam !
Teamwork !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten