zondag 8 februari 2015

Maandag en dinsdag, 9 en 10 februari

                                                   Terug van weggeweest !

                                              
                                            De kleutertjes kozen  voor het sprookje 
                                                                       'Assepoester'
                                           Belofte maakt schuld ! Assepoester !
                                              
                                                                    Iedereen ridder of prinses !
                                                                                         



                                           Morgen werken we eerst verder aan onze bundel !
                                              Morgen hebben we rust... ons Jufke Tania is er niet,
                                                          nascholing Nederlands... 
                                                                 Juf Tania leert praten...!
                                                                                       


                                               Deze morgen was ze eerst heel blij me terug te zien...
                                                                      maar dan begon het !
                                                      Ze zeurde me de oren van het hoofd....
                                                         of ik mijn carnaval outfit al klaar had...
                                                   Ik vertelde haar dat ik, ondanks mijn ziekte 
                                                                2 outfits klaar had !
                                                  Eentje uit België en eentje uit het buitenland...
                                                 Ze werd groen en verklaarde na hevig naar adem
                                                      te happen dat zij een koningin zou zijn......!!
                                                                                          
                                              Er is dus duidelijk nog een beetje werk aan de winkel !
                                                              Ik hou jullie op de hoogte !
                                                                       Nog 3 keer slapen !! 
                                                                                      


                                                                            

SLECHT NIEUWS !!!

                                        Deze middag is mijn pakje aangekomen....
                                                                  veeeeel te groot ! 
                                          Ik heb nu nog uren !! verstelwerk om het aan
                                           te passen en iedereen die me kent, weet dat
                                        ik niet goed overweg kan met naald en draad....
                                           (heb daar hele slechte ervaringen mee !).
                                                                              

                                         Zo kan ik het echt niet aandoen, of ik zorg voor
                                                         schandaal in het kleuterblok .... 
                                                                                   


                                             Gelukkig heb ik nog een 2de pakje besteld,
                                             waar ik na school om mag..... hopelijk past het ....... 
                                           Nu ligt Juf Tania plat..... het is precies een déjà vu
                                                                 van 10 jaar geleden..... !
                                                                 Maare ik meen me
                                         te herinneren dat Juf Tania de maten heeft doorgegeven...
                                                                    Later meer nieuws.
                                                                                     

1 opmerking:

  1. Beste collega,
    Ik werd geselecteerd om de nascholing leerplan Nederlands te volgen omwille van mijn vele capaciteiten oa taalvaardigheid .. Mijn selectie wil toch iets zeggen .. Vanuit de pedagogische dienst stelt men vertrouwen in mijn kennis en de implementatie van het leerplan Nederlands zal nog nooit zo vlot verlopen zijn !
    Punt 2 : Wie begon deze morgen vroeg te mekkeren over het carnavalsfeest ? Wie kon het niet hebben dat ik 'koningin van het bal' zou worden ? Wie wou keizerin zijn ?
    Juist .. JIJ !!!!!! En ja, ik gaf een sneer maar dat heb je tenvolle verdiend !!! Geef toe, morgen zal je mij en mijn projecten missen .. À propos, misschien kom ik woensdag terug of ook niet !

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen