zondag 8 februari 2015

Woensdag, 11 februari

                                                                                      
                                                                       Nog 1 keer slapen !!
                                                                                                 

 Juf Elina bracht een prachtige handpop - dacht ik toch- mee
maar....... mijn collegatjes maken me gek ...
                                                                                         

                                                                                 

                                                            Het is een 'verdoken' blokfluit !
                                                   Ik vind blokfluitspelen echt niet leuk, en
                                                    vind het ook een afschuwelijk geluid !
                                                    Nu heeft Juf Tania alweer een super ideetje....
                                                                 'Samen orkest' met carnaval...!
                                                                                           

                                               Nu moet je weten dat ik ook mijn allerlaatste blokfluit
                                                                  in mijn haard heb gegooid....!
                                  Geen nood, aangezien ik een stemmetje van een nachtegaal 
                                                              heb,  ben ik de jodelende sopraan....

                                                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten