zondag 1 maart 2015

Maandag en dinsdag, 3 maart

                                                               
                                                 
                                                                      
Deze week werken we verder aan 775 jaar Eeklo 
en maken we een heus kunstwerk.
We brengen ode aan het voetbal in Eeklo...
Ons werk zal te bezichtigen zijn op de opendeurdag van 21 maart en
      daarna in de etalage van Tache de Beauté
 die wij bij deze al van harte bedanken voor hun medewerking.
      


                           Deze week oefenen we het tekenen, schilderen en knippen
van een voetballer... een moeilijk werkje !
Daarna testen we alles uit op een groot blad...
tot we beginnen aan ons kunstwerk.
De kader heb ik alvast aangekocht om het
werk mooi in te lijsten.


 Dit proberen we uit maar dan in de kleuren van de 'FC'...
Deze morgen vroeg kwam ons Inge naar school,
hijgend en puffend en met de haren in de tanden...
niet haar gewoonte...
haar 'mozaiek' was door de wilde rit naar school
 helemaal in de war !

Geen nood, samen met haar kleutertjes legt ze de mozaiek
opnieuw....
ondertussen moppert Juf Tania,  want nu blijft haar puzzel liggen..
na de 'puzzelmania', nu de 'mozaiekmania'..

                                                                              
                                       Ondertussen proberen mijn kleutertjes een voetballer te tekenen.
                                                  We werken ook aan onze schrijftechniek.
                                            Dinozzo is heel fier, hij heeft de puzezel helremaal
                                                               alleen gemaakt ! Bravo !!


Dinsdag : tekenen en schilderen. 
Er zijn 2 nieuwe kleutertjes bij :
Cyrano en Brian.

Na mijn ochtendtoezicht ging Juf Tania lopen met ..
mijn hoedje... mijn jas (met pieteke....), mijn sacoche en mijn
sleutels...


                                                                 Prachtige tekeningen !
                                                                              


                                                                                

                                                                               


                                                                                 

                                                                                      

                                                                                 

                                                                       Nu de schilderwerkjes !


                                   


 

5 opmerkingen:

  1. Beste collega,

    Gisteren was het complimentendag - waar blijft dat complimentje toch ??
    Ik lees en herlees steeds je blog op zoek naar dat ene complimentje en wat krijg ik te lezen ?? Juf Tania moppert !! Laat het duidelijk wezen, ik mopper nooit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK heb je gemaild schat, check je mailbox ! Het wordt hoog tijd dat je een iPhone koopt... dan zie je direct welke lieve collega je heeft gemaild... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je gemaild schat... check je mailbox ! Het wordt hoog tijd dat je een iPhone koopt, dan zie je direct als er een mail binnenkomt.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die voetballertjes zijn pareltjes .. doorsturen naar de Fécé dan hebben ze eindelijk eens een mooie affiche ! Knap resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geef dan ook het goede voorbeeld.. :)

    BeantwoordenVerwijderen