zaterdag 25 april 2015

Woensdag, 29 april

                                                                       

                                                                                           
                                          Mol en Beer hebben het reuze naar hun zin in ons klasje...
                                                             ze spelen in de zandtafel !


 
                                                                                     
                                                   Juf Kelly was in de klas om enkele kleuters bij te werken.
                                                   Toen ik bij Juf Tania de CD met liedjes voor
                                                       mama ging halen.... zag ik geen kleutertjes...


















 



Ze zaten verstopt onder tafel... , dit vonden ze super !
 
 


 Na de speeltijd, op naar de klas van Juf Lien...
Op zoek naar de map van Juf Tania's kamishibai.
Volgens Juf Lien stond ALLES achteraan in de klas..
jaja Juf Lientje.... volgens mij staat je bord vooraan in de klas ...
en daar vond ons Kelly de map !


Ik was een beetje moe en van de kleutertjes
mocht ik rusten op bureau van juf Lien..en haar koffietas gebruiken..
de stoelen stonden op de tafels..
                                  Nu het serieuze werk.. kippen eten geven en eitjes zoeken..

                                                                         
                                                               Geen eitjes vandaag...
                                            Dan werken nu aan ons geschenkje voor mama.

 
Juf Tania leert mijn kleutertjes en MIJ een leuk
liedje aan voor de mama !
Dankjewel, je bent een schat !








3 opmerkingen:

  1. Moet je echt eens proberen een lied aanleren aan twee klasjes.
    Ik moet zeggen .. de kleuters zijn een voorbeeld en zingen mooi mee.
    Eentje zit te brommen en dat is .. juist .. ons Anne !
    Ze mag dan wel getalenteerd zijn op het kunstzinnige maar van muziek kent ze geen jota !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dans pirouetten als geen ander...xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het niet over je danstalent maar echt waar, je zingt als 'la Esterella' zaliger .. Morgen om 10.00 uur present voor een nieuwe zangstonde !!

      Verwijderen