maandag 4 januari 2016

Maandag en dinsdag, 4 januari.



                                                       


Lap ! Het begint al goed.... Juf Tania breekt
mijn klasje af.... rookmelder heeft ze
ontmanteld...






Deze morgen starten we met een verhaal over Ben,
de postbeer !



                                                          Elke dinsdag na de speeltijd, komen alle
                                                                   K3tjes bij mij tot de middag !
                                               Een drukte van jewelste, maar ik had ze nog graag eens
                                                                           allemaal bij me.


                                                                         

                                                                        
                                                                            
                                      Na het vrij momentje werd er een mooie tekening
                                                                        gemaakt.

 


                                                                             
                                                  In de namiddag nog een boekje uit de klasbib.
                                               De kleutertjes krijgen maar niet genoeg van
                                                                           verhaaltjes.



                                                                                
                                       Daarna een voorbereidende oefening voor het 1ste leerjaar.


                                        Na school was er Nieuwjaarsreceptie. gelukkig zag ik er
                                                  klusjesman Geert die me een nieuwe batterij voor
                                                 de rookmelder beloofde..
                                          Je weet wel de rookmelder die ons Tania ontmantelde...
                                                                             

                                                       Ik moet deze avond ook nog naar de
                                                                           dansles...
                                             Ons Tania schudde alweer een 'project' uit de mouw..
                                                                               

                                                              Een ideetje voor carnaval...
                                                      Thema "Grote ster, kleine ster" 

                                                         We wanen we ons voor één dag 'ster'
                                             En wie zijn "dé" sterren van de kleuters ??
                                                                   De K3-tjes !! 

                              Samen met juf Tania,  juf Muriel  en ik vormen
                                                                de 'originals van' K3.
                                                          (neen !! niet de 'oude' !!)
              Juf Joke, juf Ilse en juf Kelly - de nieuwelingen op school - vormen de nieuwe K3.
                                                                           
                                                Juf Tania regelde een dansjuf voor mij...
                                             om het hele repertoire van K3 af te werken..
                                           En dit met mijn kunstheupjes en arm knietje..!
                                         Komt er nog bij dat ons Tania stiekem in de kerstvakantie
                                                     oefende... in Oostduinkerke.....
                                                                 Bij Gertje thuis!!
                                         Ze swingt als een gek met haar witte gympies aan !
                                                  De Meetjeslandse Karen is geboren ....
                                              





4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ge zijt juist mijn opa'tje, die zei dat ook altijd !!
      Maar wie loste het probleem op ?? Juist, den bricoleur van de Tandem, moi !!

      Verwijderen
  2. Hahaha, Gertje zal blij zijn met zo'n super-talent als ik .. zeker weten. Nu juf Anne nog in het juiste ritme krijgen, laat de heupjes maar swingen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heupjes baren me geen zorgen... wel mijn coördinatie..xx

      Verwijderen