dinsdag 13 november 2012

13 november

                                           Gisteren een  interessante studiedag gehad...voila, heb nu ALLES
                                                                   van mijn computer onder de knie.................
                                                                           
                                        Ik, juf op jaren, heb zelfs mijn jongere collega, Juf Inge', 'bijles'
                                                                              gegeven !            

                      OK, toegeven ik had een klein 'erreurke', maar voor de rest, verliep alles
                                                                            vlekkenloos.....

                              Wie weet word ik in plaats van kleuterjuf, de nieuwe ICT van de Tandem !

Juf Tania is in ieder geval ook 'up to date', ze verscheen immers met deze hippe bril !

                                                                                    


                                               Vandaag kwam Hailey terug met Emile.


Ze hebben een heel leuk weekend gehad.
Ze gingen samen naar de zoo !


                                                                                  
                                    We zijn  ook druk aan het oefenen voor het Grootouderfeest !



                                                                      
                                                                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten