maandag 19 november 2012

20 november

                                             Deze morgen lag er een nieuw briefje van Sint !


                                                                          
                       




                              Lieve kindjes,

Ik hoop dat jullie goed geslapen hebben en heel flink zijn. Deze nacht ben ik eventjes tot in jullie zaaltje komen zien en het ziet zoals altijd prachtig uit ! Ik moet eerlijk zeggen, dat ik me eventjes in de mooie, luie stoel heb gezet. Ik was namelijk heel erg geschrokken. Toen ik naar hier kwam deze nacht, was het heel donker en nat. En je gelooft het nooit , ik ben bijna overhoop gereden door een auto !!!!!  Ik schrok me dood.  De auto scheurde door de straten en ik, arme Sint, ben niet meer zo vlug, ik kon hem nog net ontwijken. En weet je wat…  de dame die in de auto zat, is zelfs niet gestopt om te kijken hoe het met me was ! Dat is toch niet lief hé…Het was een kleine grijze auto, van het merk FORD…
Kennen jullie iemand die met zo een klein wagentje rijdt…..
Stel je voor Sint in het ziekenhuis, wie brengt dan al het speelgoed….
Nu ja, alles is in orde met me, maar ik zal nu toch wel heel goed uitkijken als ik nog eens de straat over steek. Doen jullie dat ook…? Altijd eerst naar links kijken, dan naar rechts, en dan nog eens naar links en dan pas de straat oversteken.
Beloofd? Doen hé !
Zouden jullie nu nog iets voor me willen doen???
Een hele mooie tekening van mij maken ??? Daar zou ik heel erg blij mee zijn. Je mag ze in jullie klasje laten liggen, ik zal er dan zeker volgende nacht naar komen kijken.
Nu ga ik vlug terug verder, want ik word nu toch wel heel moe.
Tot de volgende keer … en voorzichtig zijn op straat hé !!!
Sint   xxxxx

                                    











                                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten