zaterdag 13 september 2014

Vrijdag, 12 september

                                                                               
                                              Uitstap naar het  maïsveld met Juf Kelly en
                                                               Juf Tania .
                                                                             










Wat ritselt er daar ?
Muisjes.... Vogelschrikjes


                                                 Juf Tania.... ze herinnert zich haar jeugd ...
                                                     toen ze vaak in de mais speelde...
                                                       'Many, many, many years ago'...
                                                                               
     
                                                                            

                                                                                                      

                                                                               



                                                                                   





Carintje, onze buschauffeur staat trouw op wacht !
Dankjewel om ons overal veilig naartoe te brengen !



Oeps, Juf Kelly is verpleegster van dienst en helpt Mauro 
die in contact kwam met de grond...
Ik denk... ik weet het zeker dat hij schrok van een grappige vogelschrik...






1 opmerking:

  1. Ik beken .. het is inderdaad al een tijdje geleden dat ik nog kon flaneren in de maïs .. maar ik kan het me -gelukkig- nog herinneren .. jij, juf Anne - 10 jaar ouder dan je beste collega - moet diep in je geheugen graven en dan nog komt de herinnering van je jeugd niet terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen