dinsdag 16 februari 2016

Maandag en dinsdag, 16 februari




Na mijn zang- en dans exploten op het
carnavalsfeestje... kon ik bijna niet uit bed..
'beetje' stijf..

En wat nog erger was, op zaterdag werd ik ziek...
de hele vakantie lang...


                                                                           Maandag.
                                                              Een mooi 'Valentijnverhaaltje.










                                                                       
                                                                     
In de namiddag had ik toezicht en juf Ilse kwam met 'hartensnoepjes'....


Lekker, heel lekker, ware het niet dat ik er bijna inbleef...


                                  We beginnen aan een project voor de 'Opendeurdag' van
                                                             5 maart.
                                   We werken de 4 boekjes uit van 'De Mooiste vis van de zee'















We begonnen aan een tekening van
'Regenboogje' zoals ons visje noemt.










Daarna bewerkten we de tekening met
ecoline.










De klas moest worden versierd... gelukkig was er ons Tania
om met haar jongere en  vooral stevige beentjes op
de ladder te klimmen en alles
netjes op te hangen... Je bent een schat !


















Op dinsdag was Georgio jarig !






Hij bracht snoepjes mee voor de juffen !
Dankjewel


Ook snoepjes voor de kleutertjes !









Goed omringd door vrouwelijk schoon !


En dan kocht hij ook nog een bouwdoos voor de kas.


We werden echt verwend !
Dankjewel, lieve mama en papa !!

2 opmerkingen: