dinsdag 23 februari 2016

Maandag en dinsdag, 8 maart





                                                             

Deze morgen ziek opgestaan...
voedselvergiftiging..van scampi's...
Nu denk je dat mijn collegaatjes blij en vol medeleven zouden
zijn dat ik toch op school was..
neen...
Vooral Juf Tania lag in een deuk toen ze mijn rood
opgezwollen gezicht zag...


Ons Paasklasje !




















Mauro was zijn rietje kwijt en vond er niets beter op
om de stok van een ballon te gebruiken !





En ons Tania kreeg de lentekriebels...


                                              Met hulp van Cynthia en Fientje.












Verhaaltje over een gek eendje !






We beginnen aan de bundel.





Bijna tijd om naar huis te gaan....
                                                           Plots denkt Vyana aan iets...
                                                          Ze toont me haar voetbalboek .
                                                       "Kijk, juf Anne, je staat in dit boek !"
                                                       En inderdaad, daar pronk ik, ik....
                              Anne .. met mijn klas van vorig schooljaar in een sportboek ! 

Ongelooflijk ! 
Zo zie je maar....
Juf Anne.. de Sportjuf !
 A star is born !
Juf Tania kijkt groen....



Dinsdag.
Lieve mama's en papa's... geloof niet alles want ons
Taniatje op haar blog zet...
Ziehier het WARE verhaal.
De stoel stond klaar voor de 'signeersessie'..
georganiseerd door juf Tania.





Deze foto stond in het voetbalmagazine..
daar was het allemaal om te doen...


                                                                                


En wie zat klaar om te signeren... met MIJN handschoenen..
MIJN sacoche...MIJN sjaal...
juist ons Tania !

                                                                                
                                                             Het is de 'kippetjestijd'....
                                                 Juf Tania wordt er niet slimmer door.. !


                                                                       
                                                     Mauro wil nu wel ECHT een handtekening.



                                                                          

Maar de andere kleutertjes gaf ik een koekje..
mijn  beruchte koekjeszak weten alle kleutertjes staan.. Fientje op kop !



                                                                            
Mijn publiek gaat uit de bol..
Vooral voor de koekjes denk ik..


En nu geloof je het nooit.. wie wil een handtekening in haar boek..?
Juf Tania.. ze is fan !


Nu het serieuze werk..!
tekenen van Bommes.



                                                                           


                                       Ik beloofde mijn kleutertjes een mooi doosje..
                                    met chocolade eitjes die ik zou meebrengen..
                                            maar... het doosje moet worden versierd..
                                     De kleutertjes prikken eitjes, de paashaas,  een kippetje..


                                                                               
                                            Ondertussen komen de andere K3-tjes erbij !


                                                                       
                                                                        
                                 Na de middag, een schrijfoefening uit onze paasbundel.


                                                                       
                                                                                  

                                                                      




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten