zaterdag 11 januari 2014

Dinsdag, 14 januari

                                                                         

In de voormiddag werken we verder aan ons blaadje
met cijfertjes .
En schilderen we een postbode.


Killian, Jessica en Ali doen heel goed hun best !






De meisjes spelen in de poppenhoek, terwijl Yari telefoneert...
'Ik bel naar mijn baas en hij zegt me dat ik niet moet komen werken,
dus ik blijf koffie drinken bij mijn meisjes' zegt Yari.
Yari is heel graag gezien bij de meisjes....


In de namiddag komen de opa van Jasper en de mama van Dylan me helpen
met de gezelschapsspelletjes !
Dankjewel !
Dankjewel ook aan de mama's en papa's die hun schatjes hun
gezelschapsspel lieten meebrengen
naar school !








Yokke bracht ook  spelletje mee !
Fee bracht ook haar spelletje mee !




Lucasje bracht terug een nieuw spel mee..
met pizza's gooien.
Hilarisch !





Dankjewel aan de ouders die de moeite deden om me te 
komen helpen  !
XOXO

PERSONEELSVERGADERING :
Onderwerp : Leerplanimplementatie Nederlands ,
mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid bij kleuters .
Veel werk... !
Straks kunnen ze allemaal lezen !!

1 opmerking:

  1. Hé Lucasje, wanneer mag ik eens pizza's komen gooien ?? Lijkt me een ontzettend leuk spelletje !!

    Groetjes,
    Juf Tania

    BeantwoordenVerwijderen