dinsdag 7 januari 2014

Woensdag, 8 januari


                                                                           

Verhaaltje : ' Ben, de postbeer'





Versje postbode....
iedereen wil postbode zijn !



Fatihan



Kato



Dylan


Ali


Yanaika


Cleopatra


Killian


Yokke



Lucas



Ayoub


Rienzo


Thibo


Jessica


En zo kan bijna iedereen nu al het versje !


Bundeltje 'Nieuwjaarswensen'
Schrijf, -reken en -leesoefeningetjes.

Cijfers en letters.
Naam leggen.
Cijfers in de juiste volgorde leggen.

Ondertussen 'bewerk' ik mijn plantjes....
iedereen die me kent, weet dat ik geen groene vingers heb,
maar ik doe mijn best ....
Ik vind dit veel netter zo...
al die lange slierten , maakten me zenuwachtig !
Vuilen boel, dat was het.


Ik ben zeer tevreden over het resultaat, tot ik Juf Tania's duistere, zeer
donkere blik zag.....
Met een ijzige blik sist ze me nog toe....
'Vanavond STIPT 20.00u  !'
Vergadering oudervereniging !
Ik was het bijna vergeten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten