dinsdag 14 januari 2014

Donderdag, 16 januari


                                                                 

Daar is Lala, de Koala terug , om ons er nog eens
aan te herinneren hoe belangrijk het is om MET
een fluojasje naar school te komen.

Brief van Lala :
Dag mijn beste verkeersvriendjes ! 
Ik ben Lala Koala.
Vind je het ook veiliger om naar school te komen 
met een fluohesje aan 
en fiets je ook steeds met de helm op ? 

Verzamel met je klasje alle ronde stippen  en 
wie weet word jij dan wel mijn veiligste vriend of vriendin.

Veilige koalagroetjes, 
Lala de Koala 
Xxx







Thema afwerken.
Klas opruimen.
Bundeltjes afwerken en meenemen naar huis.
Dylan maakte al hele rekenwerkjes !





Lenthe bracht haar 'Ganzespel' mee !
Bravo !!


De mama van Jasper kwam meespelen !
Dankjewel !



Fatihan , Yari en Delano bouwden de dierenkliniek mooi op !



Renee bracht haar K3 memory mee!
Bravo !
De mama van Renee kwam ook meespelen !
Dankjewel !


Het werd een hele leuke week met veel werk
met cijfers en lettertjes.
In de namiddag super leuk, maar wel heel druk
met de gezelschapsspelletjes !
Dank aan de lieve ouders die hun kleutertjes
gezelschapsspelletjes meegaven !
Ook dank aan de mama's, papa's en opa's die kwamen meespelen 
in de namiddag!
Zonder jullie hulp zou het me niet zijn gelukt ! 
Dank aan de mama van Fee, Kato, Renee, Yari, Yokke, Emiel, 
Jasper, Dylan, Nickje, Lucas,
Cleo, Delano, en Lenthe.
De papa van Lucas, de papa van Killian, de papa van Kato en de papa van Nickje, 
de opa van Jasper, de oma van Fee,
.... mijn Lucje.
Jullie zijn schatjes !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten