zaterdag 11 januari 2014

Maandag, 13 januari


                                                                           

Deze week is het nog steeds de 'Nieuwjaarsmaand', 
dus we werken nog eventjes ons
werkjes rond de kaartjes en wensen af.
Ook de Cijfers en Letters worden verder al spelend ingeoefend !
      
In de namiddag houden we het 'relax' !
Op vraag van mijn kleutertjes breng ik terug
 mijn gezelschapsspelen mee !
Enkele lieve mama's en oma's komen me helpen !
Dankjewel !




Ook mijn kleutertjes brachten veel spelletjes mee !



Ayoub, Rienzo, Emiel, Ali en Jessica vinden het krokodil tandenspel  leuk !



Cleo en Renee speelden liever met het huisje.



De mama van Nickje kwam helpen en meespelen !! 
Dankjewel !
Bunny Hop is nog steeds bij vele kleutertjes de favoriet.



Mijn Lucje.. kwam ook...
onder 'lichte' dwang...



De papa van Lucas speelde ook mee !
Hondje Waf !
Dankjewel !



Yari legt zijn spel : 'Hansje en Grietje' uit aan
 Lenthe, Fatihan en Thibo.



Ook de mama van Dylan kwam !
Dankjewel !



Nu spelen Yari, Fatihan en Delano de
Jakkiebak Kippenkak.



Yari is gek op 'Pinguin Panic'..



Yari heeft bijna al de spelletjes doorlopen !



Lenthe en Ayoub amuseren zich !





En daar komt Mauro een kijkje nemen...



K3 spel... Lucasje wint heel graag !
Delano bracht Emile terug mee !

Het was een hele drukke, maar leuke namiddag !
Morgen na de middag spelen we verder met de 
mama van Yokke en de opa van Jasper !




     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten