dinsdag 14 juni 2016

vrijdag, 17 juni.


                                                        

                                                        Kleutertjes komen bij me thuis .
                                                                      Op weg !





                                   Het begint te regenen en we eten het ijsje op in de keuken!


                                                                             
                                                                                
                                                              

                         Ondertussen drinken Juf Kelly een toniksken en ik een
                                                              appelsapje...


                                                                        

                                     Ze vertelt me alle nieuwtjes en roddels van school...


                                                                         

Binnenpretjes.. 'partners in crime'..
                                                                   
                           De regenbui is over en we geven de visjes eten.. Milan blijft de vijver
                                                                     bewonderen.
                                                       Veel waterlelies, visjes en libellen.


                                                                          
                                        Daarna mag er gespeeld worden in de tuin.


                                                            
                                                De oude glijbaan en kasteeltje van toen
                                        mijn dochtertjes klein waren.. lang geleden.


                                                                       

                                          Georgio, de schat had speciaal voor mij
                                                  zijn mooie hemdje en vestje aan !
                                                                   
                                         Mauro en Viyana .. King and Queen !


                                                          
                                       De rest van mijn tuin wilden ze ook verkennen.


                                                                        
                                                                     
                            Juf Kelly 'verbroedert' met mijn Nathalie, ze zijn
                                                  beiden even oud !

                                                                   
                                                      2 roddeltantes samen...


                                                             
                                                           Mijn schatjes...


                         
                            Mijn Lucje, mijn dochtertjes, Nathalie en Justine en mijn
                                                      kleutertjes . 
                                                                    


                                                                                


                                                        Het was een super dagje !!!
                                Dank aan alle mama's die een cadeautje hadden voor mijn
                                                                verjaardag !
                                     Het was echt niet nodig, maar super lief en het doet wel
                                                                     deugd !
                                               



                                Op maandag, 27 juni, rijdt mijn Lucje over de middag om
                                       Happy Meals voor jullie schatjes naar Mc Donald's !
                                                 
                                                                Dus terug feestje !!
                                                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten