donderdag 2 juni 2016

vrijdag, 3 juni


                                                                       Nieuws...
                                                                               



                                                                     Beste ouders,
Met spijt in het hart moet ik jullie meedelen dat ik 
niet langer als directie van BS de Tandem en 
leefschool het Droomschip zal werken. 
Het was voor mij een heel moeilijke beslissing.
Na 8 jaar leerkracht,
3 jaar zorgcoördinator
en 3 jaar directie van deze fantastische scholen
is het voor mij nu tijd voor een nieuwe uitdaging.
Met ingang van 1 september 2016 zal 
Dhr Tim Van Renterghem de fakkel overnemen
en met veel enthousiasme het nieuwe schooljaar opstarten.
Ik wens hem dan ook heel veel succes ! 

Ik wil jullie van harte bedanken voor het vertrouwen in mij
en in onze scholen.

Met vriendelijke groeten, 
Kobie Stockman. 

We wensen Juf Kobie veel geluk toe !

en toch.. het is jammer ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten