zaterdag 11 juni 2016

Woensdag en donderdag, 16 juni


                                                   


Nieuws..


Juf Tania is tot inkeer gekomen
en zal nu toch een echte 'duivelin' (wist ik al lang) worden..
Ze vertrekt vrijdagavond naar Bordeaux en zal er de
match tegen Ierland bijwonen, hopelijk als supporter en 
niet als analist...

Als dat maar goedkomt..
juf Tania in de wijnstreek !

Ons klasje is mooi versierd en we zijn in vakantiestemming!

                                             
                                         
                                   


We leren alles over de luchthaven, vliegtuigen, piloten,..
Ik ben stewardess voor 1 dag..

Tekenen : Juf in haar 'Jetairfly' uniform en het vliegtuig !


                                          
   
                                          
                                        

   
Xander is meester en leert ons vliegtuigjes maken.

                                                                                               

Werkje : de luchthaven : cijfers, letters, schrijfoefening.


Ondertussen haalt juf Tania de nietjes uit het bord...
die ik er eigenlijk veelvuldig heb ingeschoten...


Ze 'neut en treut 'dat haar hand pijn doet en rood ziet... ik zie niets !



                                         Maar ze kan het niet laten en blijkbaar is
                                       de pijn als sneeuw voor de zon verdwenen
                                      en kan ze ons een ellenlange 'To do list' te geven....
                                              ... nog te verwezenlijken voor 30 juni.... !

                                                               






De mama van Mauro komt op bezoek met
baby Matteo.

We maken een mooie tekening en geven een geschenkje.

                                                                   

                                          Mauro opent het geschenkje voor baby Matteo.
                                            Een bordje en een kommetje voor wanneer
                                                Matteo fruitpapa en groentjes kan eten.


                                                               
  
De mama had een geschenkje mee voor iedereen!
Dankjewel !
Fiere broer !

                                                    
 
Het is al laat, heel laat als ik in bed ga...
en plots krijg ik een melding op mijn iPhone, een nieuwe mail
komt binnen..
je gelooft het niet..
alweer opdrachten, van hoe kan het ook anders..
ons Tania...
ik laat het over me heen gaan..
ik ben de oudste, meest anciënniteit..
 ik pas !


Donderdag.

Ik word steeds gestoord door wild 'jong' volk dat liedjes zingt over kamperen...
Ik ga heel graag op reis, maar een tent kan me
echt niet bekoren..
mijn collega's weten dat maar al te goed en hebben
er een hels genoegen in om dezelfde
'tentliederen' te zingen...


                                                                       



We schilderen een vliegtuig.

                                              
                                            
                                                               


                                          
                                        



We vouwen een vliegtuig samen
met meester Xander.



We werken de bundel af.

Na school was er nog vergadering.
iK werd heel heel moe..
ik was eventjes de aandacht kwijt...
Mijn dochtertje heeft examens  'rechten' en de
examens liggen heel dicht bij elkaar, dus zij slaapt weinig..
en mama ook..







5 opmerkingen:

  1. Zeg mevrouw de stewardess, waar blijft dat beloofde luxe-ontbijt ?? Als je misschien even tijd hebt, zou ik het ten zeerste waarderen het ontbijt voorgeschoteld te krijgen.
    Met dank !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze ligt uitgeteld in de zetel, volgens Justine.. kan het blijkbaar niet meer aan.. iets van een 'to do list'.. hihi XX Nathalie

      Verwijderen
    2. Hahahahahahahahahahahahahahahahaha .. jullie mogen me dankbaar zijn .. hoe meer ze werkt op school, hoe rustiger het bij jullie thuis wordt ..

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voorzichtig met mijn uniform, madre .. Nathalieke XX

    BeantwoordenVerwijderen