zaterdag 3 september 2016

Zaterdag, 3 september

                                                                 
                                      Ergens in de Vlaamse Boerenbuiten.. een wielerwedstrijd met
                                                                         plaatselijke vedetten.
                                               


Vandaag is het een prachtige dag.
Mijn Lucje is na zijn voetbalcarriere 
een fervent fietser.
Na 2 hartingrepen, kreeg hij dit jaar terug
groen licht om te 'koersen'...
Dus hij rijdt nu in zijn vrije tijd terug 'kermiskoerskes'...
Zo fier als een gieter kwam hij me vertellen dat hij een nieuw lid
in zijn supportersclub had... een dame !
Ik werd nu toch wel heel erg nieuwsgierig ..
en rararara, wie is zijn nieuwe supporter..
 ja hoor, ons Tania !
Nu Tom Boonen volgend jaar stopt, zoekt ze een nieuwe coureur...
Ze ziet dus duidelijk potentieel in mijn Lucje...
Daar staat ze dan te supporteren naast mijn Justine.
(ik had een mooie foto, maar vergeten opslaan)

                                                                     
Daar zijn ze..




Mijn Lucje..

                                                                           

Hij puft en hijgt ... !
Hoor ik daar nu toch nog een bekende stem krijsen..
en hem aanmoedigen...
en ja hoor, nog een nieuw lid van de supportersclub..
Juf Dinah van het Droomschip shreeuwt haar longen leeg..
en laat me weten dat Lucje dorst heeft..
Wellicht staat zij met 'een oortje'
in communicatie met Lucje.
U vraagt , wij draaien, den bidon is al klaar..


Mijn Justine is waterdrager en geeft de 'pulle' aan.
                                                                           

Na de wedstrijd nuttigen we een fris drankje bij me thuis in de tuin.


Voila erelid en groten baas van de supportersclub.
                                                                       

Ons Tania glundert, nu ze dacht geen wielerwedstrijd meer te kunnen volgen
 nu Boontje
op pensioen gaat, volgt ze alle kermiskoersen...
Ik zal ook maar lid worden van de supportersclub al was het maar 
om alles in goede
banen te leiden...
Juf Kelly volgde de wedstrijd mee via mijn iPhone.
Op 15 september is er de 1ste bijeenkomst en Juf Kelly is penningmeester...
dat belooft.

Het was een super leuk namiddagje met 
mijn beste collegaatje van jaar en dag !
Dit moeten we meer doen, want het leven is al zo kort  !






1 opmerking:

  1. Reactie op .. het leven is zo al kort .. Ik ben van plan om nog lang te leven hoor ! Tot een volgende supportersfeestje ergens ter velde !

    BeantwoordenVerwijderen