maandag 24 oktober 2016

Vrijdag, 16 december



                                                           

KERSTFESTIVAL !
We zijn er klaar voor!
Juf Tania, juf Joke, juf Ilse, juf Stephanie
en ik.


                                                                     

De warmste Kerst !





Aan alle ouders, grootouders, oud collega's, vrienden,..
Dank voor jullie aanwezigheid !
Dank aan Juf Tania, Juf Joke, Juf Ilse en 
Juf Stephanie om te helpen
op een vrijdagavond !
Ik was er uiteraard ook, ondanks dat het mijn
vrije dag is... dit doen we voor onze collega's !

PS .
Als je de blog van Juf Tania leest..
De wateroverlast was nu ook weer niet zo erg als ze laat uitschemeren.
Ik stond al een hele tijd aan de bar en het spoelwater werd 
echt vies..
Dan maar vers water nemen dacht ik.. dus ik trok de stop uit..
Normaal gezien loopt water weg langs een afvoerbuis...
wist ik veel dat er GEEN buizen waren en ook GEEN emmer... !
Het beetje water kletste op de grond...
Maar eind goed, al goed, Juf Tania dweilde de vloer 
en hij lag te blinken !
De poetsvvrouwen tevreden en ik, ik ook, ik kreeg vers water!
Prettig weekend !
Dit hebben we wel verdiend !





1 opmerking:

  1. Mamsi...Jij gaat toch niet zingen he... hahahaha !
    Nathalie XX

    BeantwoordenVerwijderen