zondag 2 oktober 2016

Woensdag en donderdag, 27 oktober


                                                                     Woensdag
                                                                            
                                                                          

Alicia is reeds in heksje verkleed !



Verhaaltje.
Pompoensoep.


                                                  We moeten nog  1 werkje in onze bundel maken :
                                                         Het juiste aantal poten van de spin : 8.
                                                                 
 Spookje knippen en plakken.

                                                      Tekeningen en werkjes samenbundelen.
                                              Alle werkjes zitten in de creatas die je kleuter
                                                                   mee naar huis krijgt en dan
                                                           MORGEN terug naar school terugbrengt.

                                                               Ter afsluiten 'Halloween CD'
                                          Griezelliedjes Hokus Pokus, Thriller, Halloween,
                                                                I put a spell on you...
                                                Mijn kleutertjes vinden de liedjes te gek.
                                   
                                                                             
                                                                      
                                                                              

                                                                       

Donderdag.
                                                                 HEKSENFEEST !
                                                                           

Iedereen paraat in 'griezelkostuum'.....
mijn outfit ligt reeds klaar..
geleend van zusje Cruella !

Len en Fee zijn al vroeg paraat !


                                                                             
  Ook Juf Tania is paraat.

                                                                           
                                                              En ik... ik heb mijn 'griezellenzen' in...

                                                                         
                                                  ..... Hopelijk krijg ik ze er nog terug uit...
                                  het duurde een eeuwigheid voor ik die dingen in mijn ogen kreeg.
                              Juf Ilse, draagt lenzen en beloofde me... hopelijk is ze van haar woord...
                                        om met te helpen bij het verwijderen van de lenzen....
                                                    Zoniet brengt Juf Tania me naar de spoed....
                                                          en die kijkt er natuurlijk al naar uit !

                                                           Kleine Lou is niet bang...

                                                                           

                                          Bij de kleintjes, neen, ze zijn ook niet bang van mij...
                                                    en ze kregen een koekje!

                                                        

Oehoe.... Juf Joke griezelt ook... precies een spin in haar haren..
                                                    
Mijn schatjes.



                                                     
                                                       
                                                          
                                                        

                                                     
                                                              Mijn griezelklasje...
                                                                   
                                                       

                                                                      Met Juf Ilse
                                                 
                                                     
                                         Daar komt Juf Muriel en haar kleintjes.
                                                     
                                                                        Frietjes!
                                                                            

                                                                                
                                                   Overheerlijke frietjes van frituur den Beir !
                                                                          


                                                   
 


Prettige vakantie !



10 opmerkingen:

  1. Oei oei juf Anne, je lijkt wel de zus van Catwiesel !
    Wie matur genoeg is weet over wie ik het heb hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankoe, ik weet dat ik er 'oogverblindend' uitzag.. elk jaar een ander kleur griezellenzen in mijn ogen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stel je voor dat de lenzen niet meer verwijderbaar zijn, Jun Anne gaat dan als een echte vamp door het leven, of doet ze dit nu al?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, volgend jaar doe ik 'rode' lenzen in mijn 'ogen'... of gele !!

      Verwijderen
    2. En ik zal ze uitlepelen. Happy Halloween !

      Verwijderen
  4. Stel je voor dat de lenzen niet meer verwijderbaar zijn, Jun Anne gaat dan als een echte vamp door het leven, of doet ze dit nu al?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juf Muriel... zie jij dubbel ? 2 keer zelfde bericht .. hahahaha

      Verwijderen
    2. Het begint vroeg hé ?? Wij hadden er pas last van eenmaal de 40 voorbij !

      Verwijderen
  5. Haha, die pakjes!!! Dat skelettenpakje :-)

    Super!

    Grtjs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen