dinsdag 11 maart 2014

Dinsdag en woensdag, 11 en 12 maart.


                                                                           

Verhaaltje : 'De lentefee'.
Schilderen krokusjes en sneeuwklokjes.


Nickje, Killian, Jessica en Ali.





Jasper, Lenthe, Yari en Fatihan.







Bundeltje.
Sneeuwklokjes en krokusjes tekenen en schilderen.

Eindelijk zijn de 'gevederde vrienden' van Juf Tania verdwenen.


Nu staat er een molletje.. die ze Stefan noemt...

ik vind het meer een Dirkje.

 En er staan ook bijtjes...

en kikkertjes !
Een schattig kikkertje heeft ze de naam Jurgen gegeven...


Juf Tania zal de hele fauna en flora van 
het Vlaamsche land bespreken...

En wat denk je van 'tuinkabouter' Tom, 
alhoewel, volgens mij lijkt hij meer
op een verdwaalde kerstman...



PS


Klein akkefietje met mijn cabriotje...
Ik had mijn koffer de hele voormiddag laten openstaan....
gevolg, platte batterij !
Gelukkig was daar Meester Ken !
(mijn redder in nood als ik problemen heb met mijn voertuig),
Juf Ilse en
onze Buschauffeur.

Zij brachten mijn karretje terug tot leven!!
Juf Tania stond erbij en keek ernaar en somde maar wat graag
alle technische problemen met mijn vorig wagenpark op.. !
Dankjewel Meester Ken, Juf Ilse en onze buschauffeur !!!
In geen tijd was het klusje geklaard !
En ja ook Juf Tania..
voor psychische ondersteuning !!
En Juf Kelly, Juf Saskia en Gerda...
Gezwind tufte in naar huis ...





2 opmerkingen:

  1. Tufte jij op een koe naar huis ??? Hahaha, dat had ik willen zien .. cow-girl Anne .. gewoonweg hilarisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vandaar dat ik een tekening van bloemetjes kreeg deze week ;)

    BeantwoordenVerwijderen