zondag 16 maart 2014

Zaterdag, 22 maart

                                                                        OPENDEURDAG !!!
Het werd een super leuke, drukke, gezellige opendeurdag !

Juf Tania.... in rust... en Juf Inge, met
een glimlach van 'oor tot oor'.
In gedachten al bij zonnige lentedagen...



Het 'Tandemtrappershoekje'




Het MOShoekje van Juf Tania.

Daar zijn de bedreigde diersoorten... mijn panda's !


Verzorgen van onze schoolkippetjes...
mooie kunstwerkjes !


Moestuintje aanleggen...



De supportersclub : de Tandemtrappertjes.


Eitjes tellen voor onze Tandemtrapper fanclub !
Wie het juiste aantal raadt, krijgt 
de chocolade eitjes !

Juf Vera, onze 'rekenplichtige' is uiteraard heel goed in cijfers
en begint alvast te tellen..
maar houdt het juist aantal geheim !

Ons 'Retro-hoekje'

Retro-shirt € 3.00 / Retro pet € 1.50 / Retro regenjas € 6.00 / Fietsvlag € 3.00
Een aanrader !!


Daar is Juf Kelly.... waarschijnlijk familie van
Eddy Wally... 
het marktkramen zit haar in de genen...


Juf Kelly, onverbeterlijk, aan haar kraam !
ze heeft heel veel verkocht !!!
Door haar aanlokkelijke lach.. denk ik !!
Jong en oud wist ze te verleiden tot
een gooi met een euro in de visbak !!


Toen kwam Juf Vera met flinke tred 'op inspectie',
en ze zag dat het goed was !


Er waren allerlei 'workshops'.
Bij ons in het kleuterblok werd er geschminckt 
door de leerlingen van de afdeling Kinderzorg van het KA !
Enkele van mijn kleutertjes kwamen langs !


Fee en broertje Len.
Schattig !!



Delano



Yari



Lucasje.



Thibo.

Ook enkele 'kleintjes' van de peuterklas van Juf Muriel
waren er.
Keandro beet de spits af en kwam als eerste aangerend!





Ook Quinten was er, het broertje van Lucasje.

Heel leuk, het deed deugd...
er kwamen ook 
'oudleerlingen' nog een langs !
Ze kwamen om een zoen en een knuffel !!


Ona en papa.



Yelko en Jorre.



Daria



Norah



McKenzie



Maxim met mama en papa.

Ook Tennesse, Lindsay, Dali, Ashley, Fleur, Sjoukje, Tiani ,...
waren er , maar die waren me te vlug af om
een deftige foto te nemen.
Ik was traag... en zij zeer jong en vlug !!


De juffen in druk overleg met Juf Kobie...Fee begrijpt er niets van en
kijkt verwonderd naar mama.
Wat een gekwebbel, denkt ze...


De schatjes van Meester Ken !



En toen was er Lancelot.
Het zoontje van Juf Muriel.
Hij is mijn beste vriendje geworden...!
Het was tijd om te sluiten en
ik kwam aan met mijn winterjas...met pieteke..
Lancelot keek me vol bewondering aan...


Mijn collegatjes, onder GROTE invloed van Juf Tania,
probeerden het ventje negatief te beinvloeden
in verband met mijn  jas met 'pieteke'...
Lancelot keek me verwonderd aan...


.......deed zijn oogjes toe en dacht na, 
dacht heel diep na ...


En ja hoor... daar verscheen zijn
schattigste lachje ooit...
hij vond mijn pieteke mooi !!!!!

Tegen 18u30 gingen we nog een drankje nuttigen bij de collegatjes 
van de lagere afdeling en
om 20u thuis.
Dank aan mijn collega's om het zaaltje
van het kleuterblok zo mooi in te richten!!
Iedereen weet nu ondertussen wel al dat ik veel last heb van
mijn heup.
Toch dank aan mijn collegatjes, jullie 
zijn schatjes !
Dit verdient een glaasje champagne in juni !!!



Dank ook aan alle mama's, papa's, oma's, opa's, tantes, nonkels....collega's
die eventjes een kijkje zijn komen nemen !!
XOXOX

1 opmerking:

  1. Da manneke is allergisch aan 'pietekes' Hoorde hem niezen nadat jij in de buurt kwam :-)

    BeantwoordenVerwijderen