zondag 2 maart 2014

Maandag, 10 maart


                                                                          Lente ! 





Vandaag is er een nieuwe instapdag voor de kleintjes.
En Vic, het broertje van Renee is er ook bij !




De zon is van de partij en het wordt een mooie 
lentedag !


Yokke vertedert me met madeliefjes !



Yaniaka versiert haar laarzen met bloemen.



Ik was alweer eens mijn  'sacoche' kwijt en Lucasje
de schat wist ze me vlug te brengen !



Ali vindt dat Juf Tania ook bloemen verdient...



Raar, Juf Tania zit op een stoeltje..
anders 'vliegt' ze altijd al een duiveltje in haar tuintje...



Ze heeft heel veel pijn in haar rug...
moet eigenlijk rusten, maar ze 
komt toch naar school !


Gelukkig is daar de jeugd die zich over ons tuintje
ontfermd !
Aan mij met mijn slechte heupjes hebben ze niet veel...


Juf Inge !
De nieuwe Bartel van Riet... 




                                                          Juf Annelies is Juf Inges assistent!


Juf Tania is heel streng en wijst met een stok (jaja, ze wordt een dagje ouder..)
 elk stukje onkruid aan..!
'Precies mijnen meet' prevelt Juf Annelies..
'Niet met mij he' zegt Juf Inge.
Spijtig dat Juf Nicole er niet is, die zou zeggen
 'Bak je een ei..' 
Ik stel mijn jonge collega's gerust...
binnenkort gaan we bij Juf Annelies eentje drinken...
als haar toilet in orde is...

En niet te vergeten de kleutertjes die als bezige bijtjes meehelpen.



Juf Tania slaat als gade met een strenge blik...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten