vrijdag 28 november 2014

Vrijdag, 12 december

                                                                           
Kerstmarkt in der Tandem !
 Ik was al om half 3 in ons klasje om mijn collegatjes te helpen
met het Kerstfestival .
Juf Muriel weet dat ik gek ben op 'panterprint' en bracht me deze
'sletsen'
Ik was superblij ! Dankjewel .






Juf Kelly staat er 'wild' op ... dat belooft want ons
Tania is ook niet in te tomen..
Gelukkig ben ik de rust zelf...


 Millie en haar zusje kwamen samen met mama en papa en oma naar het feest !

 Ons Kelly.. overijverig of dorstig ?





Ik had het gedacht... de invloed van ons Kelly... 



                                                                                Oei, oei.....


 Volledig uitverkocht... we zijn 'technisch' werkloos.
Volgend jaar zorgen we voor meer
flessen Cava.



Foto's genomen door Klaas.

                                                                                   

                                                                           De kerstman is er !
                                                                                            

                                                                       Feetje, Millie, Elise en Sander.

                                                                                        Caithlyn.

Mooi gedanst !
Sorry, meer foto's zijn er niet genomen van ons dansje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten