vrijdag 28 november 2014

Woensdag en donderdag 4 december.

                                                                             Briefje van Pietje.
 Intussen werken we ijverig door : 
cadeautjes inpakken,
cadeautjes brengen naar de kinderen, 
's nachts doen we dan nog onze ronde en 
halen hier en daar nog enkele briefjes op met grote en kleine wensen .. 
Over enkele dagen bezoeken we jullie school en wees er maar zeker van ..
er staan heel wat cadeautjes te wachten .. 
die breng ik dan voor jullie mee.
Dat wordt een leuk weerzien !  
Ps Taniatje Bombie heeft een lelijk briefje over Anneke geschreven..
dit heb IK niet geschreven, Anne is heel flink en
ze heeft er alweer 2 kleutertjes bij !
Harde werker !!
XXXXXX 
Pietje
Sint is bijna jarig, dus we schilderen nog vlug het paard van Sint.


Donderdag.
Vandaag heeft Pietje een verrassing op de speelplaats gezet  ! 

 Dankjewel Pietje !


 In de namiddag ben ik gaan winkelen - en neen Juf Tania niet naar 
de Bulté Fashion Store of naar New Paris Londres-
maar naar Delhaize !
Zoals je weet heb ik thuis 3 monden te voederen..
en daar zag ik dit allerschattigste rendiertje.
Ik kon het niet laten staan en bracht het mee voor 
Lancelotje, het zoontje van Juf Muriel.


Bundel afwerken, versjes en liedjes inoefenen.

Verhaaltje over de Sint die per ongeluk
bij de Kerstman belandt.
Nog 1 keer slapen en dan komen Sint en zijn Pietjes !
Maar nu moet ik breien, breien, breien...
mijn arme oude mama van 85 jaar ocharme, helpt me met het breiwerk !

 De rug is klaar...
Nu nog de voorkant.... goed dat ik mijn mamaatje heb....
en dat allemaal voor een paar 'pantersletsen' die Juf Tania me meebracht !
Juf Tania, je bent gewaarschuwd , als ik je je prachtige kerstcadeau geef..
zal ik ZEER, ZEER dorstig zijn !!!!


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten