dinsdag 29 oktober 2013

Dinsdag, 29 oktober.

                                                                           

                                           Terwijl ik flink aan het werken ben voor school..
                                   klasje met Halloweenspulletjes opruimen,
                                                            klasagenda invullen
                                               leerlingenvolgsysteem invullen 
                                                     (want dit programma heeft kuren
                                                bij mij en weigert vaak dingen te openen, met
                                           20 kleuters te bespreken duurt het uren voor  
                                                          ik iets deftigs kan opslaan)
                                                        is Juf Tania aan het shoppen.. !!
                                                                   in Antwerpen !
                                       En omdat ze zich zo schuldig voelt omdat ze mij vaak
                                                      stoort, bracht ze me deze 
                                                         allerschattigste Mickey mee !!
                                                         
                                                                           





Dankjewel,  Juf Tania, donderdag op griezelavond, maak
 ik de allerheerlijkste heksensoep voor je....




                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten