woensdag 2 oktober 2013

Donderdag, 3 oktober.

                                                                                
                                                          Vandaag vertellen de kleutertjes
                                                              over hun favoriete diertje !
                                                         Morgen is het immers Dierendag !


                                                                               




We leren een liedje en zingen voor
alle diertjes !!




We maken ook een super mooie tekening
voor ons huisdiertje !



Maandag is er een extra dagje vrij !!
Kunnen we genieten van een extra lang weekend...
ik weet waar ik naartoe ga...
en ik denk te weten waar Juf Tania naartoe gaat...



en wie weet ga ik wel mee!

Emile logeert bij Kato.


Ondertussen speelt Jasper met de pony's en de barbie.




Nieuw speelgoed...
prulletjes van mijn dochtertjes !
Zeer gegeerd bij de meisjes.





Dylan die uit Tenerife komt en flink Nederlands leert,
schrijft en leest al enkele woordjes in het Nederlands !
Bravo !


Prettig weekend !
XOXO



2 opmerkingen:

  1. Juf Anne en Juf Kelly, ook jij verdient een dik applaus... bedankt voor de goede zorgen in onze kleuters en bedankt om hen zoveel bij te leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Daisy, het doet deugd dit te horen !
    Je bent een schat !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen