maandag 14 oktober 2013

Maandag, 14 oktober


                                                              DUVELSFEESTJE !!
                                                                                  


                                                 Ik ben deze morgen heel vroeg opgestaan !
                                                         Rimpeltjes geladgestreken
                                                  want het wordt een drukke dag...
                                            mijn Belgische vlag van zolder gehaald.... 
                                               een heel groot en zwaar geval, 
                                          controleren of ik het Braziliaans liedje goed had 
                                                           doorgestuurd naar Juf Tania,
                                     bellen naar Juf Tania of ze mijn duivelshoorntjes had,
                                            Juf Tania's oproep beantwoorden ...
                                                   'of ik wel in de juiste 'dresscode' 
                                                      was gekleed (rood-geel-zwart) !
                                                    en of ik nog vlug eens om wafels wou 
                                                                 rijden naar delhaize !!
                                                             Braaf kind als ik ben, antwoordde ik 
                                                                         op elke vraag 'JA' !
                                               Ik vloog als een 'Speedy Gonzales' naar Delhaize.
                                                         Door mijn haast, schatte ik de afstand van
                                    het gele paaltje fout in..... resultaat  knalgele verf 
                                                           op mijn donkerblauwe cabriotje...!
                                        Hopelijk merkt mijn Lucje het niet op voor ik het          
                                                                    kan 'retoucheren'  ...
                                                   alhoewel, kleurenblind is hij nu ook  weer  niet .
                                                                                       

                                                       Maar het feestje maakte alles goed !!!
                                                                                
                                                                       Juf Tania...
                                                     Ook Juf Inge en Juf Muriel waren
                                                            in 'tricolore'uitrusting....

                                                                                  

                                                                 De opperduivel !     
                                                                   kijk haar ogen.... 
                                                                    duivels,  niet!


Alle kleutertjes werden met de 'tricolore' bewerkt .



Delano vindt het 'de max' !


Kato en Renee, duivelse meisjes !


Yari en Fatihan, flinke boezemvrienden !






Emiel en Dylan, verbroederen.
'Ik ben Lukaku ' zegt Dylan !


De oudste duivel....met Renee.





Kato en Dylan.


Ondertussen werd er ook nog gewerkt.
De herfstbundel en de herfstdoos !





Rienzo heeft plezier.
Lucasje, zeer ijverig, zoals altijd.



Spitsbroeders...Yari en Fatihan !



Kato, Renee, Cleo en Killian.



En Fatihan, bracht ook nog een pompoen mee !
Dankjewel !
Mijn Lucje komt donderdag de pompoenen uithollen
om spoken te maken..
hij zal veel werk hebben !

In de namiddag, verder feesten . 
'Waar is dat Feestje ? Hier is dat feestje !!'
Met Belgische wafels !








Juf Tania, de 'Wilmots' van de bende !!



Ik vrees ervoor dat Juf Tania, half juni afwezig zal zijn...
er wordt gefluisterd dat ze haar tickets voor Brazilie al
heeft gekocht...
de vlag heeft ze in ieder geval al !

Ze is ook al ingeschreven in de Sambaschool..
voor een 
'SAMBA WORKSHOP'
Benieuwd of ze haar kostuum al heeft....


En ja hoor,  daar oefent ze al met de sambaballen !
Onder verbijsterende blik van Juf Inge..



Ze showt haar sambakunsten aan mijn kleutertjes en die vonden het goed.



Ik ben fotograaf van dienst !


Lekkere wafels !




Beetje uitrusten...


2 duivelinnen...

Nu... voetbal !
K2 versus K3.
Nickje in het doel, 'want ik ben een echte duivel', zegt hij .
(hij speelt voetbal bij de 'duiveltjes')




K3 op winst, maar daar is nu toch
die 'duivelse' voet van Juf Tania !

De match eindigt op 2-2...



Kato en Cleo




Renee en Cailin .

Groepsfoto !


Een mooie herinnering aan een prachtige dag.





Volgende 'Duivelsfeestje'

Donderdag, 24 oktober .
Halloween Belgisch Frietjesfeest !


Tot morgen....
Ik ben moe....en ga vlug 
mijn schoonheidsslaapje voorbereiden ,
ik vrees dat het een winterslaap wordt !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten