zaterdag 12 oktober 2013

Zaterdag, 12 oktober.


                                                                                  

                                                De Rode Duivels gaan naar Brazilie  !!!!!!
                                                                                


                                               

                                  Dat Juf Tania 'QuickStep' gek is , daar hebben we nu al leren
                                                                          mee leven.
                                        Maar  nu is ze ook bezeten door de 'Duivelsgekte'.
                                            Aangezien ik vrij ben op vrijdag, stuurde ze me het 
                                             hele 'Vlaamsche' land rond op zoek naar 
                                                              tricolore duivelsschminck.
                                                 En neen, dit was geen verzoek, maar een bevel !!!
                                             Ik dan maar vroeg uit de veren, mijn benzinetank 
                                                                 volgegooid en op weg !
                                                       Na uren (!) achter het stuur, vond ik
                                                                           wat ik zocht !!
                                                                                   

                   Natuurlijk moest dit worden uitgeprobeerd...op
                                                                een proefkonijn... mijn dochtertje !
                                                                                  

                                                       
                                                    Nu nog de lichtgevende 'duivelshoorntjes' !
                                                 
                                                                                    

                                                  Wel daar heb ik nu ons Tania om gestuurd....

                                                                               Maandag,
                                                            verrassing voor de kleutertjes !

                                                                  DUIVELSFEESTJE 

                                                                                    

1 opmerking: