woensdag 16 oktober 2013

Donderdag, 17 oktober


                                                              Yari is jarig !!

                                                                      

Vandaag vieren we feest voor Yari.


Hij kocht een boekje voor de klas !
 Dankjewel !


Yari omringd door vrouwelijk schoon !


De mama of Tante Sabine bakten een super lekkere taart voor ons !
Dankjewel !


Yari had ook voor Juf Kelly en voor mij een geschenkje mee !
Dankjewel !


En voor de kleutertjes kinderchampagne en chips en ook nog
een geschenkje !!






Mijn Lucje maakte mijn kleutertjes gek !!
Hij liet de champagnekurken knallen !
De kurken vlogen in het rond..
tot aan het plafond !
(iets wat hij thuis niet mag doen...)
Yari en Fatihan kwamen niet meer bij van het lachen !.


We kleien een heks .

In de namiddag komt mijn Lucje de pompoenen
uithollen en er spoken van maken.


Volgende week kunnen we er dan soep van maken !

Mijn Lucje kon rekenen op goede helpers.


Hard werk...Kato, Renee en Yari kijken geboeid toe.


Ook Fatihan komt een kijkje nemen.



Ook Thibo en Jasper droegen hun steentje bij !
Al de pitjes moesten eruit.

Nickje helpt de pompoen vasthouden !
Yanaika houdt de kom vast.
We hebben 3 prachtige spoken.

En we hebben we nog tijd voor een 2de bundeltje.
Met schrijfoefeningetjes deze keer.
Prettig weekend ! 
XOXO








Geen opmerkingen:

Een reactie posten