donderdag 28 november 2013

Donderdag, 28 november.


                                                                             

Drukke dagen zijn het!
De kleutertjes wachten vol spanning op een
briefje van Sint (en Piet).


Juf Tania leest voor ,
 maar, ze verandert de tekst 'een beetje' !



Volgens haar versie vindt Sint haar soep hemels
en mijn soep... spaghettisaus !


Mijn kleutertjes schudden hun hoofdje en kunnen niet geloven.

Juf Tania verstopt dan ook haar rode kaakjes !!
Straks krijgt ze een neus zoals Pinocchio...
je weet wel zo eentje die steeds langer wordt....


Wat nu... heeft ze nu niet spagettisaus op een bord gelegd !!!!
Ze saboteert mijn gerechtjes....
maar Pietje heeft het gezien !


Na de speeltijd schilderen mijn kleuters een leuk Zwarte Pietje.
Sommigen willen ook het portret van 
Piet en Sint schilderen.


Cleo, Kato, Fee en Killian zijn zeer druk bezig.

Een echt kunstwerk !
Maandag werken we verder !
Er zijn nog kleutertjes die het portret willen schilderen.
Ook ben ik begonnen aan het maken van de pietenmutsjes...
Veel werk !
Gelukkig wil Juf Kelly morgen helpen.
Daarbij komt dat ik van Juf Tania een nieuwe opdracht kreeg...
ik moet nu het hele weekend in de keuken staan ..
cakes bakken ... voor een heel leger !


Ik begin ook alvast met mijn huisje te versieren
kaarsjes.. kransen...lichtjes...
je weet wel Christmasspirit !
Sint vindt dit ook leuk .
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten