woensdag 13 november 2013

Woensdag, 13 november

                                                                               

                                              Vandaag was het een hele drukke dag !
                                                      We hadden veel tijd in te halen !
                                                   We knutselden hele mooie kaartjes voor
                                                                 de oma en opa !
                                                         Kaartjes met een spiegeltje waar 
                                              je de rimpeltjes NIET kan zien... ideaal !
                                                                               

                                  Maandag was er geen school, gisteren pedagogische studiedag,
                                             waar we ALLES leerden over ' techniek '.
                                               Iedereen die me goed kent, weet dat ik een
                                                           technisch 'genie' ben...
                                                   Vanaf nu kan ik een fiets helemaal in
                                               elkaar flansen, of zoals mijn Lucje zegt
                                             'Ik kan van 1 nieuwe fiets, 2 oude maken...'

                                                                     

Tijdens het weekend was mijn Emileke voor groot onderhoud bij
 Juf Tania !


Emile krijgt inspuiting...om er een beetje ronder uit te zien !





Emile en neefje Odil.
(ook verjongd door inspuitingen..)



Hier is ze zie, Tania Hoeybergs, nichtje van Jef..
Ik ga ook eens bij haar langs...

Dankjewel , Juf Tania, mijn Emileke ziet er stralend uit !!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten