vrijdag 15 november 2013

Maandag, 18 november.

                                                                       
                                                        Hoera, daar zijn ze weer...
                                                              Sint en zijn Pietjes !!
                                                                              


                                                          Keukenpiet komt eraan...
                                                     maar heeft veel te weinig keukenraad !!
                                                             Hij wil een mooie keuken...
                                           Iedereen die keukenspulletjes te veel heeft, mag
                                                     die meebrengen naar school !!

                                                                               

                                                       Hij wil veel gerechtjes klaarmaken....
                                        maar ik vrees dat hij heel veel hulp zal nodig hebben !!
                                                        Ik zal hem dan ook een handje toesteken...
                                            ik ben een echte keukenprinses, het zit me in de
                                                genen, Woutje Bru is familie van mij .. (echt hoor !)
                                                                                      
Juf Tania claimt dat zij ooit lasagna leerde maken bij
Sergio Herman ( !!) ...en paella in El Bulli... 
dat al jaren dicht is...!!!
kookles vanuit de boekskes denk ik...


en Juf Inge beweert dat zij op
stage zat bij Piet Huysentruyt...
Wat er van waar is, laat ik in het midden...
we zullen hun kookkunsten evalueren..

Juf Nicole is 'Master' in het bakken van speculoos !
En dit onder waakzaam oog van haar man, Nicotje !!


                                         Juf Annelies en Juf Muriel zwijgen in alle talen
                                                          over hun 'kookkunsten',
                                             ik neem dus aan dat zij de  keukenhulpjes van Pietje
                                                                          zullen zijn.
                                                                                      

                                                   Kijken  jullie er ook al naar uit ?
                                                          'Week van de smaak'
                                             door Keukenpiet, bijgestaan door zijn 'chefs' .
                                                                                    

                                                
                                       Vandaag maken we een mooi voorblad voor ons 
                                                            bundeltje contractwerk !

                                                                              

Jasper en Nickje.


Fatihan, Yari en Delano.

Ariano, Dylan, Renee, Fee, Rienzo en Lucas.

Alles moet nog in gereedheid worden gebracht ...
door keukenpiet !







                                    

                                      




                                             

1 opmerking:

  1. Speculoosmousse, njammie, neem alvast je lepeltje klaar, juf Inge. Ik wrijf alvast mijn kuiten in, spuw eens in mijn handen en tover woensdag een heerlijk dessertje tevoorschijn. By the way, mijn stage was bij Jeroentje Meus, hoor, schoner ventje om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen