donderdag 7 november 2013

Donderdag, 7 november.

                                                                         
                                      Rimpel, rimpels, rimpels.... ik kan het NIET meer aanhoren.
                                                     Juf Tania maakt me zo ondertussen gek ,
                                                             met haar 'rimpelgedoe'...
                                                       Dit moet ik ELKE dag aanhoren ;

Lachrimpeltjes .. denkrimpeltjes .. een stevige fronsrimpel ..
Rimpeltjes .. je bent ze liever kwijt dan rijk !
Helaas, vroeg of laat krijg je ermee te maken
maar weet één ding : 
"Rimpeltjes zijn best charmant" 


Zeg nu zelf, daar is toch niets chamants aan ???
 En dan moet je weten dat elke foto van Juf Tania
die ik op de blog zet.........
goedgekeurd moet worden door hare majesteit herself en
meestal nog moet worden gefotoshopt !!

Ik doe niet meer mee....  !
Op

Woensdag, 20 november

Zet ik me tussen al
die lieve oma's en opa's....
we hebben dezelfde leeftijd ...
Dus ik zit goed !!
Ik kijk er al naar uit en geniet nu al van mijn drankje ....
                                                                                


Nu verder ....
                                        Vandaag werken we verder aan het kaartje voor 
                                                                    oma en opa.
                                             Onder waakzaam oog van Juf Tania en Juf Inge...
                                                                 Quality Controle !
                                                                                 

Ze weten dat ik niet zo goed ben in 'kaartjes knutselen'..
maar aan hun gezicht te zien, zijn ze zeer tevreden !

                                                                             


                                          Het is hard papier; dus het is moeilijk knippen.

                                                                           

Rienzo doet heel goed zijn best !

Ook Ayoub kan al aardig knippen.

De nieuwe paardenstal van Barbie is een groot succes !

In de namiddag was het 'spelenamiddag'.
Ik bracht mijn gezelschapspelen mee.
De kleuters die wilden, speelden de 'Bunnyhop'

Nick, Fee, Kato en Lucasje.
Feetje had geen geluk en haar bunny vloog als eerste in het gat, in het konijneholletje..
ze moest dus opnieuw aan de start staan !
Plots zat Feetje op de grond... op zoek naar haar bunny  ?



Feetje nog steeds op zoek naar haar bunny...
Lucasje was gewonnen en stond als eerste op de wortel.
Ook Jasper kwam een kijkje nemen.
Hij wil morgen spelen zegt hij.




Ook Fatihan wou wel eens 'bunnyhoppen'.
Ik heb hier thuis nog  heel veel gezelschapsspelen, 'Ganzenspel,' Heksenketel',
'Plopspel', 'Pinguinpanic', 'Pinguin Pret',
'Winnie The Pooh kiekeboospel', 
'Fantasyland', 'Pokemon Yatzee Jr'
......
Ik zal af en toe eens een namiddagje inlassen
om gezelschapsspelletjes te spelen..
maar dan heb ik wel een beetje hulp nodig..
misschien van een mama, of papa, of oma of opa die tijd hebben...

En toe was er 'de dierenkliniek' van Playmobil...
een lieve papa , de papa van Femke Stormes heeft die eens
voor mij in ekaar gezet... heel veel werk !
Ondertussen zijn enkele kleine onderdelen verdwenen en 
ligt de dierenkliniek in duigen..
Kato, Fee, Delano en ik hadden alle moeite
van de wereld om er toch 'iets' 
van te maken..
Ik heb ze nu mee naar huis en ga me 
er tijdens het verlengde weekend
mee bezig houden en 
in uiterste nood , mijn Lucje
optrommelen om het ding terug in 
elkaar te steken.





Tot slot, normaal gezien mocht Yari, 
Emileke meenemen naar huis,
maar....er zit een geurtje aan...
Emileke moet dringend in bad. 
Dus ik heb hem nu mee naar huis.
Volgende week kan Yari hem dan terug meenemen.


Juf Tania is niet zo gek op het pakje dat ik Emileke
heb aangedaan, (ok, de broek is 'ietsje' te groot).
En ze heeft dan ook een verrassing voor ons klaar..
Emile in nieuw 'ruitjes salopet' !
(gelukkig geen gebreid ding waar ze zo gek op is..)

Dankjewel Juf Tania !

 Voila, Emileke komt uit bad !


Prettig Weekend  !
XOXO




8 opmerkingen:

  1. Juf Inge, was jij vandaag op school ??????????????????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks te fotoshoppen .. ik ben wie ik ben .. naturel look !!
    En geef toe, ben ik niet goed geconserveerd .. een masque modellant kan wonderen doen .. een echte aanrader .. moet je echt eens proberen juf Anne ;-)
    Indien dit niet helpt .. Jef Hoeybergs weet altijd raad .. woehahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn afspraak zopas gemaakt.... je zal me een tijdje moeten missen.. en ik zal er stralend uitzien als nooit tevoren !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juffen, jullie zien er allemaal goed uit!!!! ;)

    Lucas vond het super zo'n spelnamiddag (maar dat is dan ook zijn favoriete bezigheid) en als ik eens een dagje niet moet werken wil ik zeker komen om spelletjes met hen te spelen... alleen vrees ik dat ik niet veel vrije dagen zal hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Daisy ! Super lief ! Zal het onthouden voor de spelnamiddag en natuurlijk ook dat we er nog steeds zo fantastisch uitzien... xx

      Verwijderen
  5. Dank je wel mama Daisy voor het complimentje ..
    Groetjes,
    Juf Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Euh, nee, juf Tania, ik was een vervelende migraineplaag aan het uitzweten en zag er niet zo goed uit als op de foto.
    Dank je mama Lucas, die lachrimpeltjes neem ik er na zo' n opmerking graag bij.

    BeantwoordenVerwijderen