maandag 4 november 2013

Maandag, 4 november.


                                                                Killian is jarig !!

                                                                         


Hij mag Emile meenemen naar huis tot donderdag !



Zijn mama, of papa, volgens Killian, bakte 2 heerlijke
cakes voor de kleutertjes !
Dankjewel !



Lenthe, Emiel en Fatihan, laten het niet aan hun hartje komen !



Fee onderzoekt de cake...
wil weten hoeveel appeltjes erin zitten, zegt Kato.



Yari, Lucas en Ariano, genieten .


Rienzo en Nickje.

We vertellen over de opa's en oma's ,.. die heel graag boekjes voorlezen..



De favoriet van de kleutertjes is
'Stomme geit, domme gans'
De naam alleen al !



Over 2 vriendjes die ruzie maken...


Maar mekaar toch niet kunnen missen !


Vandaag was het ook hoog tijd om de 'barbie curvers' eens te sorteren !
Alles lag door elkaar.
Yanaika was een schat en was een grote helper !


Ik beloofde ook om mijn 'littlest petshop' mee te brengen..


Kato, Fee en Renee waren er als
de kippen bij om er mee te spelen.



Erg fijn en secuur werkje...



Ondertussen speelden de jongens met de ridders,
de dokterstas, de auto's, de wilde dieren en de dino's.
Ik bracht ook mijn paardenstal van Barbie mee van mijn dochtertjes..
Nu heb ik 3 paarden... in de klas
kan er geen ruzie meer zijn om een paard.



3 opmerkingen:

  1. Juf Anne,
    je blog is ook best leuk! ik wil best fan zijn van jullie!!!
    maar misschien weten de ouders niet echt 'hoe' er moet gereageerd worden.
    Het liep bij mij ook niet van een leien dakje hoor!
    vertellen uit mooie prentenboeken vinden oma's en opa's héél leuk
    er zijn ook juffen waarvan zo'n vertelmoment het allerleukste moment van de dag is !
    schitterende boekjes juf Anne !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf Anne, je hebt een fan !!! Leuk hé ???

    BeantwoordenVerwijderen