vrijdag 7 februari 2014

Dinsdag, 11 februari

                                                                     
Vandaag vertel ik het 2de deel van 'De kleine zeemeermin'.
Vandaag wordt Ursula , de zeeheks getekend !



Na de speeltijd wordt Ariel geschilderd.
Ariano, Yokke, Lenthe en Thibo zijn heel tevreden over hun
kunstwerkje !



Ook Renee, Nickje, Kato, Fee en Killian,
maken een mooi portret van Ariel.





Na het schilderen keken we een stukje naar de video van Ariel, het was
toch te slecht weer om buiten te spelen.
Daarna mocht er terug in de hoekjes worden gespeeld.






Dat Juf Tania af en toe gek doet, zijn we nu al 
enkele jaren gewoon..
maar nu sleurt ze ook Juf Inge mee..!
Over de middag zaten de twee ....
te haken....
En dan zeggen ze dat ik 'bomma - allures' krijg....!
Wat ze haakten, zal me een worst zijn..
ik mocht het niet weten....!






Ondertussen blijven Juf Tania's 'gevederde' vrienden, verweesd achter...
tussen de verfborstels !


Ze heeft nu een nieuwe uitdaging gevonden....
ze maakt een gedichtenboom...
zal weken in beslag nemen...
ik weet zelfs niet als ze aan carnaval toekomt...
Massa's krantenpapier, lijm en kippegaas slingerden in het rond.
Het resultaat kan niet echt geslaagd genoemd worden...
ik durf er echt geen foto van te nemen .... !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten