dinsdag 18 februari 2014

Maandag en dinsdag 17 en 18 februari


                                                                     

Vandaag kozen de kleutertjes voor het sprookje
 'Doornroosje'.

Ook een schrijfoefening en een leesoefening werd
in het bundeltje afgewerkt.
Eerst werd een tekening gemaakt voor het sprookjesboek.




Daarna, wilden ze terug een puzzel maken..
inkleuren, knippen en samenleggen en plakken !










Je gelooft het nooit...
ik heb Juf Tania's 'gedichtenboom' ontdekt....!
Ik oordeel niet..
ik laat het aan jullie over ...





Morgen werken we verder !
Sprookjesboek verder afwerken.
Prikken.
Spiegel knutselen.
Knippen en plakken .

Zoals jullie misschien al hoorden werd de middelbare afdeling
deze middag ontruimd.
Er was een probleempje in het chemielokaal.
De hulpdiensten kwamen snel ter plaatse
en de juffen brachten de kleutertjes vlug
terug uit de refter naar het kleuterblok.
De boekentasjes en jasjes moesten blijven liggen.
Mevrouw Christine Stevens en Mevrouw Nina, verwenden
de kleutertjes met een ijsje.


Ik was juist thuis aangekomen, toen Juf Inge me belde.
Ik sprong (of iets wat daar op lijkt)
in mijn auto en reed vlug terug naar school...
Juf Muriel snelde om brood en choco en ALLE juffen...
jajaja ook de juffen die die middag vrij waren,.....
smeerden boterhammetjes met choco !
Ons kleutertjes werden verwend !


Al heel vlug was alles terug in orde en
bracht Erwin de jasjes en boekentasjes terug. 
Een hectische en veelbesproken middag !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten